INTREBARI FRECVENTE

Oferta
Ce informatii trebuie sa va transmit pentru a obtine o oferta personalizata?

Pentru obtinerea unei oferte personalizate, vom avea nevoie de anumite tipuri de informatii, in functie de particularitatile fiecarui produs. In prima etapa va rugam sa ne trimiteti un e-mail cu informatii despre:

  • tipul de produs: cutie, mapa, coperta, punga, tub etc.
  • dimensiuni estimative ale ambalajului sau ale produsului;
  • produsul/produsele pe care doriti sa le ambalati;
  • materialele dorite pentru exterior si interior;
  • daca se doreste personalizare, ce tip de personalizare si ce suprafata de personalizare;
  • orice informatii particulare ori cerinte speciale privind ambalajul;
  • cantitatea/intervalul cantitativ;
  • o imagine/simulare/schita cu designul dorit.
Materiale
Ce materiale sunt utilizate in fabricarea produselor?

Pentru realizarea produselor folosim in principal carton de legatorie, pe care il imbracam intr-o varitate de materiale: piele naturala, piele ecologica, plus, imitatie de piele, hartie tiparita si plastifiata, hartie kraft etc. Pentru functionalitate, decor si/sau protectie mai folosim inchizatori metalice, coltare metalice, mecanisme metalice cu inele, suruburi metalice, panglica satinata, polipropilena etc. in functie de specificatiile fiecarei lucrari.

Realizati si ambalaje din lemn sau plastic?
In acest moment nu oferim ambalaje din lemn si plastic, insa in viitor avem in perspectiva sa ne extindem tipurile de materiale folosite pentru confectionarea ambalajelor.
Realizati ambalaje din carton ondulat?
In prezent nu lucram pe carton ondulat. Putem realiza cutii stantate, insa din carton de legatorie sau cartoane folosite la tipar.
Personalizare
Ce modalitati de personalizare a produselor oferiti?

Exista numeroase metode de personalizare, in functie de materialul-suport, bugetul existent, efectul dorit, destinatia produsului etc. Pentru produsele pe care le oferim va punem la dispozitie urmatoarele metode de personalizare:

  • imprimare la cald: timbru sec (deboss fara culoare) sau folio (deboss cu folie colorata, lucioasa/mata);
  • tipar digital;
  • serigrafie;
  • gravura laser.
Doresc sa solicit o anume modalitate de personalizare pentru produsele mele. Este posibil?
Sigur, intotdeauna va vom intreba daca si cum doriti sa personalizati produsele comandate. Trebuie retinut insa ca fiecare modalitate de personalizare de mai sus se poate utiliza doar pe anumite tipuri de materiale si anumite tipuri de produse. Va vom oferi informatii complete despre ce materiale se pot personaliza si in ce maniera, pentru a obtine efectul dorit.
Transport
Ce tarife trebuie sa platesc pentru transportul produselor comandate?

Pentru trimiterea de plicuri si colete utilizam cu precadere serviciile FanCourier.

Costurile de transport depind de marimea si greutatea coletelor, care, de multe ori, nu poate fi determinata decat dupa ce produsele sunt gata si pot fi ambalate pentru livrare. Daca doriti sa aveti o valoare estimativa, mentionati acest lucru in emailul de comanda si vom face tot posibilul sa va oferim oestimare cat mai realista.

Daca ati comandat in urma unei oferte/promotii, livrarea se va face in conditiile ofertei respective.

Dupa finalizarea comenzii si inainte de livrare puteti solicita informatii complete privind costul transportului de la echipa noastra, pentru a va asigura care va fi valoarea acestuia.

Pot sa solicit livrarea folosind un alt serviciu de curierat rapid decat FanCourier?

Desigur. Daca doriti sa va trimitem coletele prin alt curier, va rugam sa ne anuntati la momentul transmiterii comenzii ferme.

Pot sa cer livrarea produselor prin Posta Romana?

Bineinteles. Daca doriti sa va trimitem coletele prin Posta Romana, va rugam sa ne anuntati la momentul transmiterii comenzii ferme.

Oferiti livrarea produselor la sediul/adresa clientului?

Nu livram comenzile la adresa clientului, dar sunteti bineveniti sa ridicati produsele de la sediul nostru din Str. Crinului, nr. 6, Jilava-Magurele, Jud. Ilfov (intrarea pe strada se face din Sos. Giurgiului, zona CFR Progresul). Sunati-ne inainte pentru a va asigura ca avem comanda dumneavoastra pregatita pentru colectare.